خبرهای داغ:
کارشناس مسائل فرهنگی:

توجه به تربیت دینی دانش آموزان ضرورت دارد

تبریز- یک کارشناس مسائل فرهنگی بر لزوم توجه به تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: اهتمام به تربیت دینی، لازمه امروز دستگاه تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۱۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاشف الدین بیضایی در نشست جهاد تبیین و روشنگری تیم پیشرفت هنرستان رازی، ترویج و بیان احکام دینی و پاسخ به شبهات و سؤالات دانش آموزان در زمینه های مختلف سیاسی، دینی و فرهنگی را امری حیاتی دانست و افزود: باید تمامی ظرفیت های ارتباطی بین معلم و دانش آموز، در این زمینه بهره گرفت.

   هادی سیاسی سپاه میانه به دسیسه ها و توطئه های دشمن برای نابودی اسلام و انقلاب از ابتدا تا کنون به خصوص در فتنه اخیر، اشاره کرد و مطالعه را بهترین ابزار برای آگاهی و پاسخگویی به سوالات نوجوانان دانست.

   بیضایی بر ضرورت عملگرایی معلمان و مربیان در ضمن بروز بودن، تاکید کرد و متذکر شد: در کنار پاسخگویی و آگاه سازی، رفتار معلمان بهترین الگو و تاثیرگذاری را دارد. 

   وی مطالبه گری را از راه های پاسخگویی مسئولان به مردم عنوان کرد و با اشاره به مسائل روز ایران و کشورهای همسایه، اظهار داشت: حضور در انتخابات پیشرو نیازمند بصیرت و استفاده از نظرات و بهره گیری از تجربیات درست و سازنده بزرگان است.

   نشست جهاد تبیین و روشنگری در بین فرهنگیان بسیجی تیم پیشرفت هنرستان رازی برگزار شده، سوالات و شبهات معلمان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت از معلمان فرهیخته هنرستان رازی، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار