آمادگی همکاری شهرداری منطقه 10 برای نوسازی بیمارستان لولاگر

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه 10 در دیدار با مدیران و کادر درمان بیمارستان های اقبال و لولاگر که به مناسبت هفته سلامت و روز ماما انجام شد ، تخریب و نوسازی بیمارستان ریشه دار و قدیمی لولاگر را دغدغه مدیریت شهری دانست و آمادگی شهرداری منطقه 10 را برای تسهیل در نوسازی این بیمارستان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۹۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10 ، اخ الصنایع در دیدار با رییس بیمارستان لولاگر  ، ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان که طی سالهای اخیر به خصوص در ایام همه گیری بیماری منحوس کرونا ، از خودگذشتگی کردند ، آمادگی مجموعه شهرداری در خصوص اخذ مجوزهای لازم برای تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر را اعلام و خاطرنشان کرد که برای این امر با معاونت شهرسازی شهرداری تهران ، علوم پزشکی ایران و اوقات و امور خیریه جلسات مشترکی برگزار خواهد شد.

وی در دیدار با شجری ، رییس بیمارستان اقبال که سرهنگ بالیده فرمانده ناحیه بسیج مقداد نیز وی را همراهی می کرد به فعالیت های شهرداری منطقه برای ارتقاء سلامت شهروندان پرداخت و اعلام آمادگی کرد که در زمینه آموزش های مشترک سلامت محور برای شهروندان منطقه 10 در زمینه های مختلف با بیمارستان اقبال همکاری کند.

همچنین به مناسبت روز ماما ، شهردار منطقه 10 با حضور در بخش نوزادان ، ضمن تقدیر و تشکر از کارشناسان ماما ، لوح یادبودی به این زحمتکشان اهدا کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار