خبرهای داغ:

جشن عبادت و بندگی نوگلان فاطمی در دهستان حسینی شهرستان شادگان +عکس

جشن تکلیف نوگلان فاطمی با حضور 114 دانش آموز دختر از تمامی مدارس روستاهای دهستان حسینی در مسجد روستای آلبوعبید به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۱۱۴۲۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شادگان؛

عبدالخالق وحیدی پور مسئول دهستان حسینی و امام روستای آلبوعبید از برگزاری جشن تلکیف دینی دانش آموزانی ابتدایی مدارس دهستان حسینی که به سن تکلیف رسیده اند با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان خبر داد.

 

حجت الاسلام عبدالخالق وحیدی پور در ادامه افزود: باتوجه به اینکه دشمن تلاش میکند که نوجوان وجوانان کشور به ویژه دختران ایران اسلامی را از دین و مسائل اسلامی دور کند این برنامه درجهت تربیت وپرورش دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی و آشنایی به واجبات دینی و همچنین حجاب اسلامی برگزار گردید

 

 

 

سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه سپاه شادگان گفت:جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت بوده که دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فرضیه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می دهند.

 

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت نماز و با توصیه به رعایت حجاب و عفاف توسط دختران تصریح کرد: خواندن نماز به موقع به انسان انرژی و نورانیت می‌دهد و این فریضه الهی به عنوان یک هدیه ارزشمند از سوی خدا بوده که باید نسبت به برپایی آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در پایان از مدیر و معلمان مدارس ، حوزه بسیج شهدای حسینی، مسولین ، خانواده های دانش اموزان، حاضرین و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) که این برنامه را برگزار کردند تقدیر و تشکر نمودند.

 

در این جشن تکلیف هدایایی همچون چادر، مقنعه و بسته فرهنگی به دانش آموزان از طرف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار