معاون هماهنگ کننده سپاه فتح:

اعزام بیش از هزار زائر از کهگیلویه و بویراحمد به مرقد امام خمینی (ره)

سرهنگ «برومندزاده» گفت: به مناسبت چهاردهم خرداد یک هزار و ۱۵۰ زائر از استان کهگیلویه و بویراحمد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۷۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد استانی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) یک هزار و ۱۵۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به حرم امام خمینی اعزام می‌شوند که از این تعداد ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: زائران شهرستان‌های گرمسیری ۱۲ خرداد حرکت می‌کنند و در مرکز استان مستقر می‌شوند و روز ۱۳ خرداد همه زائران استان در قالب ۲۴ اتوبوس اعزام می‌شوند.

برومندزاده خاطرنشان کرد: اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی در مجموع چهار روز به طول می‌انجامد که در این راستا کمیته‌های مختلفی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی به برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره داشت و بیان داشت: در سطح سپاه کمیته‌های مختلفی برای گرامیداشت سوم خرداد تشکیل شده است و در حوزه‌های تبیینی و ترویجی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد با حضور سرلشکر رحیم صفوی و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران را از مهم‌ترین برنامه‌های سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.

برومندزاده متذکر شد: حضور خدام امام رضا (ع) را در این برنامه‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم که تلفیقی از برنامه‌های سوم خرداد و دهه کرامت داشته باشیم.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ روز دختر با محوریت عفاف و حجاب در پارک ولایت یاسوج در روز ۳۱ اردیبهشت خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار