خبرهای داغ:

دومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:خط شهادت تمام ناشدنی است، شهیدحاج قاسم سلیمانی دربستر اندیشه های شهید مطهری آموزش یافته است و آموزش و پرورش تحولی بسترساز تحقق اهداف انقلاب وارزش های اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۲۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در باغملک؛ مسعود حمیدی نژاد در دومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان صیدون ضمن تاکید بر جایگاه و مقام والای شهدای گرانقدر فرهنگی اظهار کرد: مستکبران برنامه ریزی کردند که قرن بیستم قرن سیطره قدرت خود باشد اما مردی بزرگ از تبار خوبان با پشتوانه الهی حرکتی را آغاز کرد که منجر به انقلابی شد که طومار برنامه ریزی قرن آنها را به هم ریخت‌ و البته دلیل دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی به هم ریختن برنامه چند قرنه آنهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: امروز آمریکا در بعد نظامی تقابل با روسیه؛ در بعد اقتصادی تقابل با چین و در بعد اعتقادی و ایدئولوژیک تقابل با جمهوری اسلامی ایران را در برنامه های راهبردی خود تعریف کرده است و این امر نشان از مقاومت جانانه جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار است.

حمیدی نژاد اضافه کرد: امام به درستی سالگرد شهادت استاد مطهری را روز معلم نامید و امروز اندیشه های این اندیشمند در دنیا در حال گسترش است. شهید سلیمانی عزیز از تفکرات شهید مطهری درس گرفته و به یک انسان مکتب ساز مبدل شده است و البته شهدای بزرگ ایران عزیز اسلامی در بستر اندیشه های استاد مطهری رشد یافتند.

وی در عین حال با اظهار اینکه افکار و اندیشه های مطهری هدایت گر بود؛ خاطرنشان کرد: امروز کتاب های ترجمه شده استاد مطهری در حال هدایت گری جوانان است. همچنین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا میلیون ها بار تکثیر می شود و خرید قرآن کریم میلیون ها نسخه در اروپا افزایش می یابد و این اتفاقات سبب عصبانیت مستکبران شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه خط شهادت تمام ناشدنی است؛ توضیح داد: هر وقت نظام احتیاج داشته است شهدا حرکت کرده اند. بی شک دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده اند که جایی که هدایت گری می کند و نسل های آینده را تربیت می کند آموزش و پرورش است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار