خبرهای داغ:

پای کار دامداران هستیم

مسئول گروه جهادی دامپزشکی استان خراسان رضوی از واکسیناسیون رایگان ۳۵ هزار دام سبک، توسط این گروه جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۶۹
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
از واکسیناسیون رایگان ۳۵ هزار دام سبک تا تزریق ۲۰۰ دُز واکسن هاری در روستا‌ها/ مبارزه با بیماری
آذریان مسئول گروه جهادی دامپزشکی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات این گروه جهادی، اظهار کرد: مبارزه با انواع بیماری‌ها، آموزش، ترویج و معاینه اقشار ضعیف و محروم به ویژه در مناطق صعب‌العبور از محورهای اصلی این گروه جهادی پزشکی است.
 
مسئول گروه جهادی دامپزشکی استان خراسان رضوی از واکسیناسیون رایگان ۳۵ هزار دام سبک خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری اداره کل دامپزشکی استان و بسیج شهرستان تایباد انجام شد.
 
آذریان با تشریح خدمت رسانی‌ها در روستا‌های منطقه، آموزش چهره به چهره در ۵ روستا را از جمله خدمت رسانی‌ها در روستا‌ها برشمرد و از تزریق ۲۰۰ دُز واکسن هاری در روستا‌ها خبر داد و گفت: این خدمات به طور ویژه در روستا‌های دورافتاده انجام شده است.
 
وی به توزیع ۱۵۰ لیتر "سم" رایگان بین دامداران به همت گروه جهادی دامپزشکی اشاره کرد و با بیان اینکه این خدمات رضایت‌مندی مردم منطقه را به همراه داشته است، تصریح کرد: این خدمات در جامعه بسیار امیدآفرین است.

آذریان در تشریح برنامه‌های مهم گروه جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲، مبارزه با بیماری "تب مالت" و "هاری" را از جمله این مأموریت‌ها برشمرد و اضافه کرد: این بیماری‌های خطرناک بین انسان و دام مشترک هستند و با توجه به فصل گرما دنبال مقابله و پیشگیری از بیماری تب کنگو نیز هستیم.

مسئول گروه جهادی دامپزشکی استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه هدف ارائه خدمات بهتر به مردم در روستا‌ها و مناطق محروم و صعب‌العبور‌است، اضافه کرد: باید طبق تأکیدات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پای‌کار باشیم و همه نهادها، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها باید پای‌کار باشند.

ت/۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار