پدرشهید محمدرحمانی دهنودشتی آسمانی شد

«حاج علی رحمانی» پدر شهید «محمدرحمانی دهنودشتی» از شهدای روستای دهنودشت از توابع بخش مرکزی شهرستان بهاباد به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۷۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، «حاج علی رحمانی» پدر شهید معظم محمدرحمانی دهنودشتی از شهدای شهرستان بهاباد پس از سال‌ها صبر و بردباری به فرزند شهیدش پیوست.
شهید محمد رحمانی دهنو دشت فوق دیپلم مکانیک فرزند علی در سال ۱۳۳۹ در روستای دهنو دشت بهاباد زاده شد.
دوره ابتدایی و راهنمایی را در بهاباد سپری کرد آن‌گاه به هنرستان فنی شهید رجائی یزد رفت و در رشته اتومکانیک موفق به اخذ دیپلم شد.
پس از آن وارد آموزشکده فنی شهید صدوقی گردید و در ۱۵ بهمن ۱۳۵۸ مدرک فوق دیپلم رشته مکانیک را دریافت کرد. وی در ایام پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های سیاسی خود را با شعار نویسی، پخش اعلامیه و شرکت در تظاهرات آغاز کرد.
پس از شروع جنگ تحمیلی نیز به عنوان جهادگر روانه جبهه‌های نبرد شد؛ و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۲۱ در عملیات والفجر مقدماتی که در فکه واقع گردید به مقام شهادت نائل آمد.
پیکر مطهرش بعد از دوازده سال در ۱۳۷۳/۱/۱۵ به دست گروه تفحص کشف و پس از انتقال به زادگاهش و تشییعی با شکوه در ۱۳۷۳/۳/۲۳ همزمان با ایام دهه اول محرم به خاک سپرده شد.
حاج علی رحمانی پدر شهید محمدرحمانی درسن ۸۵ سالگی براثر کهولت سن وبیمار‌ی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست
مراسم تشییع جنازه مرحوم حاج علی رحمانی پدرشهید محمدرحمانی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده شهدادرگلزارشهدای احمد آباد بهاباد برگزارشد وپیکر این مرحوم پس از اقامه نماز درجوارفرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات