استاندار قم:

بسیج سازندگی در عرصه خدمت به مردم خوش درخشیده است

استاندار قم با تبریک سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: این ساختار جهادی در عرصه های مختلف خدمت به مردم خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۷۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

بسیج سازندگی در عرصه خدمت به مردم خوش درخشیده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم آمده است:

بسیج سازندگی مولود خجسته انقلاب اسلامی است که به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی و با هدف بکارگیری و هدایت ظرفیت های مردمی و جهادی خصوصا نیروهای جوان در مسیر محرومیت زدایی و کمک به عمران و آبادانی کشور شکل گرفت. این ساختار جهادی  از بدو تاسیس تا به امروز و با بهره مندی از میلیون ها بسیجی متعهد،  دلسوز و با انگیزه خدمت، توانسته است در عرصه های مختلف کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و دیگر زمینه های مورد نیاز کشور و مطالبات و اولویت های مورد تاکید مقام معظم رهبری خوش درخشیده و منشا خدمات ارزنده و ماندگاری در  این عرصه ها بوده است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج سازندگی ، از تلاش‌های همه ی جهادگران بسیجی و مخلص و همیشه در صحنه استان قم تقدیر و تشکر نموده و از همه دستگاه های اجرایی استان می خواهم در راستای خدمت به مردم با این نهاد همکاری مستمر و مفیدی داشته باشند.

در پایان توفیقات همه کسانی که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به محرومان قدم بر می دارند را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار