بازدید رئیس سازمان بسیج ادارات کشور از پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور از پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در معیت وهمراهی سرهنگ پاسدار نکویی مدیریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان،سرهنگ پاسدار بیک‌نژاد رئیس سازمان بسیج اقشار، کریمی فرمانده پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۲۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فضل الله کفیل، رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور ضمن تقدیر از تلاش و همت همه مسئولین، فرماندهان و اعضای پایگاه، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سنوات گذشته و برنامه‌های قابل اجرا برای سال جاری را ستودنی عنوان کرد.

وی در ادامه از روحیه خستگی‌ناپذیر همه بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای استان که علاوه بر خدمت رسانی در تامین برق پایدار برای همه مردم استان به وظیفه و مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم آسیب پذیر و محروم استان توجه ویژه دارند قدردانی کرد.

گفتنی است؛ دکتر فضل‌الله کفیل رئیس سازمان بسیج ادارات کشور در استان سیستان و بلوچستان، از پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به عنوان پایگاه برتر بازدید به عمل آورد و با فرماندهان و بسیجیان پایگاه دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار