نیروهای امدادو نجات هلال احمر تلاشگرانی اند که برای تسکین آلام بشری کوشش می کنند

سرهنگ فروغی گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر تلاشگرانی هستند که برای تسکین آلام بشری کوشش می کنند تا در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها گام بردارند.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۲۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر، رئیس هلال احمر شهرستان هیرمند به همراه جمعی از تلاشگران امداد و نجات این شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در فاطمیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزار شد، سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ضمن گرامیداشت 18 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس این نهاد خدمت رسان گفت: ۱۸اردیبهشت ماه روز تجلیل از ایثارگرانی است که رشادت را ازسنگرهای خاک گرفته به ارث برده و در این مهد و دیار جان فشانی می کنند.


وی افزود: کسی که برای کمک به برادر خود و سود رساندن به او اقدام کند پاداش مجاهدان در راه خدا را دارد.

سرهنگ فروغی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر تلاشگرانی هستند که برای تسکین آلام بشری کوشش می کنند تا در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند تصریح کرد: اگر میخواهی به خدا خدمت کنی
بهترین کاری که میتوانی انجام بدهی اینست که به بندگانش خدمت کنی این دقیقا همان کاری است که نیروهای امداد و نجات هلال احمر انجام می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار