اهدای ۸۰ دستگاه ویلچر به نیازمندان سراوانی همزمان با هفته هلال احمر

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۸۰ دستگاه ویلچر و ۱۰ عدد واکر بین نیازمندان سراوان همزمان با هفته هلال احمر به ارزش بیش‌از سه میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۰۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

علیرضا میربهاء الدین، مدیر هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتوگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به مسوولیت اجتماعی و فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، ترویج فرهنگ یاری به هم نوع و کمک به نیازمندان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: همزمان با هفته هلال احمر علاوه‌بر توزیع ویلچر کتابخانه هلال با مشارکت خیران با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سراوان افتتاح شد.

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان نگارش و مطالعه کتاب را موجب توسعه جوامع و تمدن‌ها و انتقال فرهنگ دانست و گفت: باید در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف بخصوص اعضاء و داوطلبان هلال احمر تلاش شود.

میربهاءالدین تجلیل از اعضا و داوطلبان هلال احمر، دیدار با خانواده شهید یارمحمد درزاده، دیدار با فرماندار و عیادت از بیماران را از دیگر برنامه های اجرا شده در سراوان همزمان با هفته هلال احمر عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار