خبرهای داغ:

ایجاد ۱۰۱ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی شاهرود

شاهرود_ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از ایجاد ۱۰۱ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۰۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

ایجاد ۱۰۱ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس اداره بهزبستی شهرستان شاهرود از چند طرح موفق اشتغال معلولین در شهر مجن بازدید و با اهدای هدیه از این افراد تقدیر کرد.
مسعود جهانسیر در حاشیه این بازدید با اشاره به این موضوع که رویکرد بهزیستی بازتوانی معلولان و مددجویان و خروج آنان از چتر حمایتی دولت است افزود: در همین راستا در سال گذشته به ۱۰۱ نفر از مددجویان تحت حمایت تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است که در مجموع این افراد بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند.
او با بیان اینکه این تسهیلات در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی به مددجویان پرداخت شده است، اضافه کرد: در حال حاضر برای ایجاد هر فرصت شغلی برای مددجویان، ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات چهاردرصدی اعطا می‌شود که امیدواریم در سال جاری این رقم افزایش یابد.
رئیس اداره بهزیستی شاهرود ادامه داد: مددجویانی که با ورود به بازار کار راسا به پرداخت حق بیمه خود اقدام نموده و یا کارفرمایانی که نسبت به اشتغال جامعه هدف اقدام و حق بیمه آنان را واریز نمایند می‌توانند سهم بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی را از بهزیستی دریافت نمایند که در ارتباط با این مهم، در سال قبل، به ۱۲۰ نفر از افراد تحت حمایت حق بیمه پرداخت شد است.
رئیس اداره بهزیستی شاهرود در پایان از پرداخت حق بیمه جبران کارایی برای ۳۴ نفر از مددجویان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار