خبرهای داغ:

پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال وام ازدواج به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_ سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود از پرداخت ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال وام ازدواج به دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۸۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال وام ازدواج به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مهرابی با بیان اینکه در این مدت ۲ فقره وام فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است، افزود: ۲ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال ودیعه مسکن نیز به متقاضیان داده شد.
او بر ضرورت پرداخت تسهیلات در راستای کمک به افزایش جمعیت تأکید کرد و یادآور شد: همچنین در سال تحصیلی جاری ۱۴۹ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هفت میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال وام تحصیلی متأهلی دریافت کردند.
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه یکی دیگر از راهکار‌های مقابله با سالمندی در اختیار داشتن خوابگاه‌های متأهلی در دانشگاه‌ها است، ابراز کرد: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به اختصاص بودجه و زمین برای ساخت ۸۰ واحد خوابگاه متأهلی نیاز دارد که در این زمینه تاکنون مکاتبات لازم با وزارت بهداشت انجام شده است.
مهرابی به دیگر اقدامات تشویقی معاونت فرهنگی و دانشجویی در حوزه جوانی جمعیت هم اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه با موضوع جوانی جمعیت و اهدای کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی به سه نفر از برگزیدگان، اعزام زوجین دانشجو به سفر زیارتی مشهد مقدس و اعزام خانواده ۲ تن از کارکنان خانم دارای بیش از ۲ فرزند به مشهد مقدس و نیز معرفی کتاب و ساخت پادکست از دیگر اقدامات انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار