خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

بزرگ‌ترین کار شهید سید میلاد مصطفوی زمینه‌سازی ظهور بود

همدان- فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه بزرگ‌ترین کاری که شهید سید میلاد مصطفوی کرد زمینه‌سازی ظهور بود، گفت: اصل ظهور با خداوند متعال است و زمینه سازی ظهور به دست ما شیعیان است.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۹۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در سی و هفتمين تولد شهید سید میلاد مصطفوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان می‌فرمایند «ما از جوانان سه چیز را؛ تحصیل،تهذیب و ورزش می‌خواهیم»، اظهار کرد: سید میلاد مصطفوی در این سه اصل پیشگام بود، در بحث تهذیب ایام عید نوروز حضور فعالی در بيت الشهدای راهیان نور داشت و این نیز نشان‌دهنده روح بزرگ سید میلاد بود و طبق فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در واقع شهیدی بود که شهید شد.

وی افزود: اگر زندگی این شهید بزرگوار را از کودکی تا زمانی که به مقام عالی شهادت می‌رسد بررسی کنیم بسیار الگوی مناسبی است که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه زمانی که جنگ به پایان رسید، شهید سید میلادها ثابت کردند که این مسیر و راه ادامه دارد، بیان کرد: ۱۲ سال گذشته زمانی که آمریکای خبیث، داعش آدم کش، کودک کش و جنايتکار را پرورش داد و به منطقه آورد، با قصد تجزیه سوریه و عراق و همه جا را به خاک و خون کشیدند، سید میلادها به عشق حضرت زینب کبری (س) رفتند و از آن حفاظت کردند و جان شیرین خود را دادند و به مقام عالی شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن و آمریکا به دنبال این بود که خاورمیانه جدید را ایجاد کند، اما شهید سید میلاد و شهید ترابی‌ها نگذاشتند این اتفاق بیفتند.

هندی ورکانه گفت: هم اکنون به برکت خون مطهر شهید سید میلاد مصطفوی و همرزمانش اتفاقات خوبی برای جبهه‌های مقاومت در حال انجام است آمریکا در حال افول کردن است و می‌بینیم که خون شهید سید میلاد مصطفوی به ثمره نشسته است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین کاری که شهید سید میلاد مصطفوی کرده زمینه‌سازی ظهور بوده است و اصل ظهور با خداوند متعال است و زمینه سازی ظهور به دست ما شیعیان است، گفت: از آنجایی که امام برای ظهور به امت نیاز دارد در جهان تشیع هر امامی که امتش از آن تبعیت کردند آن امت عزت پیدا می‌کند و بالعکس هر امامی که امتش تنهایش گذاشتند، آن امت خوار و ذلیل می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: یکی از کارهایی که شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی در منطقه انجام دادند امت‌سازی بود آنها با تشکیل جبهه مقاومت، در عراق، سوریه و لبنان امت‌سازی کردند و زمینه‌سازی انجام دادند و اصل انقلاب ما نیز همین است، که برای ظهور زمینه را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اسرائیل برنامه داشت که در کشور ما جنگ داخلی ایجاد کرده و آشوب برپا کند اما فضای وحدت و یکپارچگی در کشور ما صورت گرفت، این کاری بود که شهید سید میلاد مصطفوی و همرزمانش انجام دادند.

هندی ورکانه گفت: سید میلاد روح بزرگی داشت و از آنجایی که در دوران کودکی علاقه شدیدی به مادر خود داشته است، رضایت پدر و مادر خود را به همراه داشت، جوانان و نوجوانان باید پدران و مادران خود را الگو قرار دهند.

وی اظهار کرد: شهید مصطفوی در حوزه‌های مختلفی از جمله ورزش، تهذیب نفس، هیئات و مساجد فعالیت پرشوری داشت و با تفکر برگرفته از سید الشهدا(ع)، این مسیر را انتخاب کرده و در راه رسیدن به هدف به مقام عالی شهادت نائل آمد و باید الگویی برای جوانان باشد و ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات