مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در همایش جهاد تبیین در زاهدان:

اهدا یک کالای اساسی به خانواده‌ محرومین را باید فرهنگ سازی کنیم

سردار کفیل گفت: با فرهنگ سازی تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند که یک حرکت گسترده جهادی است، امید است این حرکت مستمراً ادامه یابد و ما شاهده خانواده نیازمندی نباشیم.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۱۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار فضل الله کفیل، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در همایش جهاد تبیین که با حضور مداریران، کارمندان، گروه های جهادی، بسیجیان و فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، گفت: بسیج شجره طیبه و درخت پرثمری است که ما برکات آن را در صحنه‌های مختلف دیده و می‌بینیم، در تاریخ اسلام نقاط بسیار مشعشعی از برکات بسیج به چشم می‌خورد، امروز در گام دوم انقلاب بسیجیان حضور تأثیرگذاری داشته است.

وی با اشاره به این مطلب که گام دوم انقلاب یک راهبرد اساسی است که متوجه مجموعه بسیج و پاسخ‌گویی به همه نیازهای انقلاب و کشور است، افزود: یکی از راهبردهای دیگری که بسیج پرقدرت به‌دنبال آن است جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی است، جهاد تبیین یعنی جهاد خدمت و جهاد خدمت به معنای جهاد امیدآفرین است.

فضل الله کفیل با اشاره به شرایط محیطی استان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: مسئولین و مدیرانی که در این سرزمین خدمت میکنند، توفیق مضاعف برایشان به‌وجودآمده و شرایط فعالیت برایشان بسیار مناسب است و می توانند در بستر جهاد تبیین و جهاد خدمت به‌خوبی نقش‌آفرینی کنند.

مدیر سازمان بسیج کارمندان کشور تصریح کرد: امروز در مجموعه استان سیستان‌وبلوچستان تعداد ۲۱۳۰ گروه جهادی فعال است و این رقم قابل‌توجهی است، گروهای جهادی برای زدودن چهره محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم نقش بسزایی دارند، حرکت امروز بسیج در مقابله با جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن روشنگری است و این هماهنگی با جهاد خدمت‌رسانی به مردم را می طلبد .

این مسئول با تاکید بر این مطلب که مسئولین دستگاه‌های اجرایی می‌توانند موضوع جهاد تبیین را با میز خدمت گره بزنند ادامه داد: بسیج ادارات متکفل میز خدمت است، خدمتی که پشت میز ارائه می‌دهید میز خدمت است، خدمت را سیار و متروج کنید و در نقاط محروم خدمت ارائه دهید.

ویبا تاکید بر این نکته که در راستای خدمتگزاری به مردم طبیب دوار باشید، پاسخ‌گوی بلاواسطه و صمیمی به نیازمندان و کسانی که ولی نعمت ما هستند باشید، اظهار داشت: ازجمله کارهایی که در میزهای خدمت انجام می‌شود، همین طرح شهید رجایی است که به توفیق الهی توانستیم با تعاملات و تفاهمات انعقاد شده، این حرکت را فرهنگ‌سازی کنیم و حداقل یک کالای اساسی را به خانواده‌های محرومین اختصاص دهیم.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله در راستای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند،شاهد یک حرکت گسترده جهادی باشیم و امید است این حرکت مستمراً ادامه یابد و روزی را شاهد باشیم که خانواده‌های نیازمندی در این حوزه نداشته باشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار