خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی با قدرت و عزت به راه خود ادامه می دهد

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی با عزت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و هرگز در مقابل دشمن سرخم نمی‌آورد.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۱۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این دو نهاد مقدس زمینه ظهور و بروزشان مهیا شد تا از انقلاب اسلامی، مکتب اسلام و ارزش‌های انقلاب دفاع و حراست کنند.

رضایی با بیان اینکه انقلاب بر پایه و اساس اسلام بنا نهاده شده است، گفت: انقلاب؛ انقلابی اسلامی است و افرادی که باید از آن دفاع و حراست کنند باید نسبت به مباحث اسلامی معرفت و شناخت کافی و وافی داشته باشند تا بتوانند به خوبی از آن دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه کتب شهید مطهری مبنای فکری پاسداران و بسیجیان قرار گرفته است تا نسبت به معارف اسلامی هر چه بیشتر بهره‌مند شوند تأکید کرد: هر کس بتواند اسلام را بهتر درک کند و ارزش‌های آن را بهتر متوجه شود، بیشتر و بهتر نیز می‌تواند مدافع اسلام و انقلاب باشد به همین جهت کتب شهید مطهری مدنظر قرار گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در ابتدا سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بود، گفت: به جهت اینکه همه مجموعه‌های بسیج و اقشار بسیج بتوانند از اندیشه ناب شهید مطهری بهره‌مند شوند، هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری و پایه‌گذاری شد.

رضایی تصریح کرد: از همان ابتدای تشکیل سپاه مبنای فکری، عقیدتی و سیاسی پاسداران و بسیجیان بر مبنای تدریس کتب شهید مطهری بنا نهاده شد و آنچه اکنون شاهد آن هستیم و می‌بینیم که بسیجیان نسبت به انقلاب و نظام غیرت دارند؛ حکایت از آن دارد که اینها از نظر اعتقادی تربیت شده‌اند و مسائل معرفتی را به خوبی دریافته‌اند و حاضر نیستند از ارزش‌های اسلامی در هیچ زمانی دست بردارند.

وی بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی اگر آن همه عزت حاصل شد؛ در حقیقت باید گفت بخش عمده آن از طریق اعتقاداتی بود که از طریق شهید مطهری و مطالعه کتب این شهید بزرگوار به جامعه تزریق شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند شهید مطهری یکی از متفکرانی که مبنای فکری جمهوری اسلامی را بنا نهاد، بود.

رضایی تصریح کرد: تا زمانی که اندیشه ناب حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و متفکرانی همچون شهید مرتضی مطهری و شهید بهشتی‌ها در جامعه جریان داشته باشد؛ انقلاب اسلامی با عزت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و هرگز در مقابل دشمن سرخم نمی‌آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار