مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج:

تحقق روحیه جهادی و انقلابی در بین دانش آموزان از رسالتهای مدیران است

حجت الاسلام سپاهی گفت: مدیران و مسئولان ما میتوانند با الگو گیری از روحیه جهادی و پشتکار شهید آیت الله مطهری فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی ) را عملی کنند.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۲۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد سپاهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی با ناصر غنایی مدیر شبکه بهداشت و درمان، عطاالله شه بخش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و عبدالحق بامری مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیح فنوج در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی و تقدیر از زحمات جهادی مسئولین و مدیران انقلابی این شهرستان بیان کرد: وظیفه مدیران و مسئولین انقلابی ما در قبال مردم عزیزمان غیر از خدمت رسانی و رفع محرومیت نیست و راه تحقق این امر داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

وی در ادامه افزود: مدیران و مسئولان ما میتوانند با الگو گیری از روحیه جهادی و پشتکار شهید آیت الله مطهری فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی ) را عملی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی در پایان از تلاش های جهادی دکتر غنایی، مهندس شه بخش و آقای بامری مدیر جمعیت هلال احمر این شهرستان تقدیر و تشکر نمود و به آنان توصیه نمود که با نیت خالص و برای رضای خدا و مردم همیشه پای کار بوده و باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار