خبرهای داغ:
مصاحبه با فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی

مصاحبه با فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه امام حسین(ع)

مصاحبه ای با فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه امام حسین علیه السلام به مناسبت گرامیداشت هفته معلم صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۰۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:مصاحبه ای با فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه امام حسین علیه السلام به مناسبت گرامیداشت هفته معلم صورت گرفت.

در این مصاحبه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده  سروان پاسدار مسعود اسماعیلی بیان داشتند:  تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاك خویش ارزانی كرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد كه تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد. انسان نیز با پذیرش این مسئولیت،‌ نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت كرده است.

معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاك، حك می‌كند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند. همچنین سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد. دغدغة معلم همیشه این است كه حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و كرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مكتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگِ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.

در این مسیر خطیر،از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا هم اكنون بزرگانی گام نهاده‌اند كه نامشان در تارك انقلاب اسلامی ایران می درخشد، علامه شهید استاد مرتضی مطهری و شهید رجایی از همین طایفه مقدس هستند كه در سنگر تعلیم و تعلم، به قله‌های رفیعی دست یافتند. مدرسه قطعه ای از بهشت است که خدا به زمین بخشیده است و معلم پارچه ای است با تار محبت و پود علم. تا انسان بوده و هست , معلم بوده و هست و هر روز روز معلم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار