خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

جهاد تبیین عرصه نبرد اندیشه است

سرهنگ طاهرخانی گفت : دشمن امروز ذهن ها را هدف گرفته و جهاد تبیین عرصه نبرد اندیشه هاست.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۷۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

قزوین _به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در مراسم تجلیل از مربیان برتر جهاد تبیین و آمادگی دفاعی ضمن تقدیر از مقام معلم گفت:در تقویم جمهوری اسلامی شهادت عالم متفکر مطهری را به عنوان روز معلم نامگذاری کردند. شما نقش موثری در تربیت دانش آموزان و دانشجویان دارید که اجر شما مانند مجاهدان با خدا و محفوظ است.

وی تصریح کرد:یکی از وظایفی که به سپاه واگذار شده درس آمادگی دفاعی است، امروز نقش شما سنگین تر است. در ماههای گذشته حوادث اغتشاشات با فرهنگیان و مسمومیت مدارس با طراحی خاص دشمنان پیوند خورد و مشکلاتی را برای کشور به وجود آوردند. شما به عنوان طلایه داران عرصه تبیین ورود کردید و توانستید موفق و سربلند از این میدان بیرون بیایید.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه افزود: در این خصوص برای روشنگری دانش آموزان در عرصه جهاد تبیین و آمادگی دفاعی توجه ویژه شما عزیزان را می طلبد. امروز کشور نیاز به افراد خبره در عرصه انتقال مفاهیم و ارزش ها دارد که شما بخشی از این حرکت را ترسیم می کنید.

طاهرخانی در پایان گفت: سپاه پاسداران امسال را سال پرورش،آموزش قرار داده است و با یک انسجام و طراحی بسیار عالی به سمت نقطه ایده ال پیش خواهیم رفت و دشمن امروز با تمام ظرفیت فکر جوان را هدف قرارداده و امرز جهاد تبیین صحنه نبرد اندیشه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار