معاون استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان در زمینه‌های مشورتی و نظارتی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در مجموعه استانداری و حاکمیتی استان تصمیم بر این است که در عرصه‌های مختلف از ظرفیت جوانان و نوجوانان استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۳۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان در زمینه‌های مشورتی و نظارتی

به گزارش خبرنگار بسیج اززاهدان، رضا شریفی در اجتماع «فرزندان روح‌الله» که در حسینیه عاشقان ثارالله شهر زاهدان برگزارشد، بیان کرد: نسل اول انقلاب با آگاهی و بصیرت انقلاب کردند، نسل دوم با مدیریت در مقابل تمام استکبار پیروز شدند و نسل سوم با نگاه جهادی و تشکیل گروه‌ها و ارگان‌ها برای بازسازی خسارت‌های ناشی از جنگ اقدام نمودند.
 
وی افزود: نسل چهارم شما جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ هستید که مورد تهاجم جنگ ترکیبی دشمن قرار دارید.
 
وی با اشاره به صحبت‌های تئوریسین‌های دشمنان در مورد محدودکردن و شکست جمهوری اسلامی ایران و تغییر نسل خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند با حمله نظامی به ایران نمی‌توانند ایران را شکست دهند.
 
معاون استاندار با اشاره به اقتدار جهانی ایران تصریح کرد: اگر بیگانگان نفتکش‌های ایران را در هر جای دنیا توقیف کنند ایران نیز بااقتدار نفتکش‌های آنها را توقیف می‌کند.
 
وی با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به جنگ ترکیبی دشمن افزود: دشمنان تهاجم ترکیبی بر علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند که باید با هوشمندی با آن مواجه شویم.
 
 شریفی با اشاره به اعتراف تئوریسین‌های سرویس‌های جاسوسی بیگانه که ما فکر نمی‌کردیم جمهوری اسلامی و جوانان این نظام در شرایط سخت و تحریم همه‌جانبه به پیشرفت‌های عظیم دست پیدا کنند، گفت: با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و گفتمانی که از امامین انقلاب به ما رسیده و جاری و ساری است، و با تاسی از پیامبر عظیم الشان، ائمه اطهار و قرآن مجید آینده کشور قطعاً روشن است.
 

ارسال نظرات