پیام تبریک رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان به مناسبت روز معلم

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۲۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد، کورش قنبری مرداسی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت شهادت استاد شهید مطهری، روز معلم را به معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

در پیام کورش قنبری مرداسی آمده است: دین مبین اسلام تاکید ویژه ای بر علم آموزی و ارتقا دانش داشته و اهمیت تعلیم و تعلم در کلام الله مجید و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام و معصومین (ع) مبرهن و آشکار است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه و تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین انقلاب در کلام و سیره جایگاه والای معلمان را برای همه ترسیم کرده‌اند.

نامگذاری ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم در واقع تکریم جایگاه والای انسان سازی در جامعه است.

بر خود لازم می‌دانم روز معلم را به‌ تمامی معلمان، مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک بگویم؛ همان‌هایی که پایه‌های آبادانی ایران عزیزمان را بنا می‌کنند، از خداوند متعال توقیقات روز افزون الهی را مسئلت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار