حجت الاسلام موسوی:

جریان شناسی و دشمن شناسی از برجسته ترین ویژگی های شهید مطهری بود

زنجان – امام جمعه شهرستان خدابنده با بیان اینکه جریان شناسی و دشمن شناسی از برجسته ترین ویژگی های شهید مطهری بود،گفت:معلمان در خط مقدم جهاد تبیین هستند و تلاش کنند در این زمینه کوتاهی صورت نگیرد چراکه ضرر آن جبران ناپذیر است.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۳۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛همایش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور مربیان عقیدتی،بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستانی به همت سپاه ناحیه سلطانیه دراین شهرستان برگزارشد.

جریان شناسی و دشمن شناسی از برجسته ترین ویژگی های شهید مطهری است

در این مراسم حجت الا سلام موسوی، امام جمعه شهرستان خدابنده ضمن تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی، گفت: شهید مطهری تمام عمر خود را در راه اسلام صرف کرد  و این شهید بزرگوار معلمی دلسوز بودند که با زبان و قلم به جهان اسلام خدمت می کرد.

جریان شناسی و دشمن شناسی از برجسته ترین ویژگی های شهید مطهری است

وی با بیان اینکه شهید مطهری در فقه، اصول، تفسیر و  فلسفه جامعیت دارد مجتهد است،عنوان کرد: از ویژگی های شهید مطهری زمان شناسی است و این موضوع در آثار ایشان مشهود است.

جریان شناسی و دشمن شناسی از برجسته ترین ویژگی های شهید مطهری است

حجت الاسلام موسوی افزود:شهید مطهری جریان شناس بود واز جریانات سیاسی و فکری زمان خود شناخت کامل داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن شناسی از جمله ویژگی های بارز شهید مطهری است،گفت:این شهید در تبیین مسائل کاملا اشراف داشتند و امروز که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر این موضوع تاکید دارند و فرمودند فریضه جهاد تبیین فوری و قطعی است، می توان از رهنمود های این شهید بزرگواردر این راستا الگو گرفت.

امام جمعه شهرستان خدابنده با بیان اینکه امروز معلمان درعرصه جهاد تبیین  در خط مقدم هستند و این مسئولیت بزرگ بر دوش آنان است،تصریح کرد:معلمان تلاش کنند در این زمینه کوتاهی صورت نگیرد چرا که ضرر آن جبران ناپذیر است.

ارسال نظرات