یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر در تبریز برگزار می شود

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر روز 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۷۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه هماهنگی این یادواره با حضور جانشین فرماندهی سپاه عاشورا، نقش جهاد سازندگی را در محرومیت‌زدایی و دفاع مقدس بی‌بدیل توصیف کرد.

وی گفت: نقشی که جهادگران در سال‌های اولیه انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی در حوزه محرومیت‌زدایی ایفا کردند، نقشی فداکارانه و منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی بود.

فتحی با اشاره به محرومیت روستاها در دوره حکومت ستم‌شاهی گفت: جهادگران برای رفع این محرومیت تلاش زیادی کردند و با شروع جنگ تحمیلی نیز به ندای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و این حضور آن‌چنان مؤثر بود که امام راحل (ره) لقب «سنگر سازان بی سنگر» به آن‌ها اعطا کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: تلاش خواهیم کرد با عنایت حضرت حق، مراسمی در شأن و منزلت شهدای سنگر سازان بی سنگر برگزار کنیم.

فتحی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم سال گذشته سنگر سازان بی سنگر گفت: این حضور پرشور یک نعمت الهی بود و امیدواریم امسال نیز حضور مردم در این یادواره، باشکوه و پررنگ باشد.

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ‌ماه از ساعت 10 الی 12 ظهر در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز گزار میشود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار