خبرهای داغ:

سردار دامغانی:حضور جوانان متعهد و متخصص در دانشگاه‌ها برآمده از نقش معلمان کارآمد است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت:حضور قشر جوان متعهد و متخصص در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برآمده از نقش برجسته معلمان کارآمد و دلسوز است که زمینه سازان پیشرفت در رسیدن به تمدن نوین اسلامی اند.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۰۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

سردار دامغانی:حضور جوانان متعهد و متخصص در دانشگاه‌ها برآمده از نقش معلمان کارآمد استبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه دیدار با مربیان و معلمان که در آموزشگاه معراج اندیشه سمنان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و روز معلم انجام شد اظهار کرد: روز معلم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ناظر بر نقشی است که معلمان در تعالی و تحول بنیان‌های دینی و اجتماعی در بستر سازی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی دارند.
وی افزود: معلمان در هر جامعه‌ای نقش دارند؛ اما نقش معلمان در جامعه اسلامی بسیار برجسته‌تر است؛ چرا که هدف نهایی اسلام تکامل و تربیت انسان و به عبارتی انسان سازی است و این نقش را در هر جامعه‌ای معلمان بر عهده دارند؛ بنابراین هر جامعه‌ای که معلمانی معتقد و کارآمد داشته باشد و بتواند در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها دانش آموزان خود را به خوبی رشد و تربیت دهد؛ آن جامعه آینده اش تضمین می‌شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به وجود معلمان متعهد و کارآمد در نظام آموزشی کشور و استان سمنان افزود: گواه این مدعا حضور قشر جوان متعهد و متخصص دانشگاهی است که حاصل و برآمده تربیت همین معلمان است.
سردار دامغانی در ادامه به راه اندازی طرحی به نام راه اندازی مدارس راهیان کوثر در استان سمنان از سال گذشته اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف اصلاح سیستم آموزشی ایجاد شد و از سال تحصیلی آینده ورود جدی تری در بحث مدارس راهیان کوثر خواهیم داشت.
وی با اشاره به همکاری بسیار خوب سازمان آموزش و پرورش استان سمنان با مجموعه سپاه استان بیان کرد: هدف از ایجاد راه اندازی مدارس راهیان کوثر ارائه الگو‌های آموزشی و تربیتی در مدارس مدل و نمونه است و تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها