خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی در پایگاه نرجس خاتون اروانه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در شهرستان سرخه از برگزاری هیت اندیشه ورز و جلسات هماهنگی برنامه های اجرایی در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز سال جدید و در جهت اجرای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، جلسه هیئت اندیشه ورز در پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این برنامه و دیگر برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه اعضای شورای پایگاه با حضور اعضا در جهت توجیه برنامه های ابلاغی به مسئولان هر بخش همراه با ارائه توضیحات کامل در خصوص نحوه انجام کار برگزار شد.

او افزود: در طی این جلسه اعضای شورا موظف شدند در طی یک هفته برنامه را مطالعه و تقویم زمان بندی پیشنهادی خود را ارائه دهند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) اضافه کرد: همچنین جلسه مسئول دارالقران با مربیان و سرگروه های حلقات صالحین با محوریت نحوه اجرای برنامه های قرآنی در سال جدید تشکیل و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

طاهری ادامه داد: همچنین برگزاری برنامه های روز معلم، برپایی هیئت منتظران موعود و برنامه ریزی ویژه هفته جمعیت از مصوبات این جلسه بود.

او یادآور شد: برگزاری حلقه کوکان شهید محمدرضا یاسی همراه با اهدای هدیه جهت حضور مستمر کودکان در حلقه و برگزاری کلاس حفظ تخصصی قرآن درجامعه القران سمنان از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت بسیج بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها