حجت الاسلام شفیع‌خانی:

استاد مطهری سراپا در عشق به اسلام و دفاع از ارزش های اسلامی می سوخت

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک روز معلم پیامی منتشر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک روز معلم گفت:استاد مطهری سراپا در عشق به اسلام و دفاع از ارزش های اسلامی می سوخت.

وی افزود: او قبل از این که عالم یا معلم خوبی باشد، انسانی معتقد، با ایمان و با تقوا بود و اعمال و رفتار وی دقیقا مصداق کامل اِنَّ صَلاتی وَ نُسُکی وَ مَحْیایَ وَ مَماتی لِلّهِ رَبِّ العالَمینَ (نماز و تمام عبادات من، و زندگی و مرگ من همه برای پروردگار جهانیان است) بود.

حجت الاسلام شفیع‌خانی ضمن اشاره به اینکه شهید مطهری چون تمام کارهایش را برای خدا انجام می داد، هیچ گاه به دنبال شهرت نبود، اظهار کرد: فرزند ایشان در مورد اخلاص استاد مطهری می گوید: عنوان همیشگی نویسنده بر روی کتاب هایشان مرتضی مطهری بود و اجازه نمی دادند کلمه هایی مثل استاد و غیره قبل از اسمشان آورده شود.

وی تصریح کرد: به همه ی جوان ها و اساتید و اهل عرض می کنم برای یک بار هم كه شده آثار این شهید والا مقام استاد مطهری را مطالعه نمایند.استاد شهید مرتضی مطهری الگویی برای اساتید معلمان و مربیان عقیدتی و سیاسی است و همه ی مربیان باید تلاش بکنند و توان خود را به کار به ببندند در زمینه ی ارتقاء سطح آگاهی جامعه و افزایش معرفت و شناخت حرکت نمایند.

حجت الاسلام شفیع خانی گفت: امروزه نقش تبیین و نقش اساتید و معلمان انقلابی و جهادی در این برهه از زمان بسیار مهم می باشد و اساتید و معلمان و مربیان می بایست با تمام توان به تبیین مسائل بپردازند استاد شهید مطهری نمونه ای از جهاد گران عرصه ی تبیین در زمان خود بود ایشان یک شخصیت برجسته اسلام بود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جایی فرمودند: شهید مطهری انصافاً نادرۀ زمان ما بود استاد شهید مطهری، بحق شاگرد شایستۀ امام امت و از افراد نادر و کم نظیر زمان است.

وی در پایان گفت: هفته‌ی عقیدتی سیاسی در سپاه را به همه ی مربیان و اساتید و همکاران گرامی در سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و روز معلم را به همه ی اساتید معلمان و مربیان تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت و سربلندی را برای همه ی عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها