دیدار فرمانده قرارگاه قدس با امام جمعه اهل سنت چابهار

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور به همراه سران طوائف و معتمدان با مولوی عبدالرحمن ملازهی امام جمعه اهل سنت چابهار دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۶۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در نشستی با مولوی عبدالرحمن ملازهی اظهار داشت: تحقق توسعه و آبادانی چابهار در گرو مشارکت همه آحاد مردم به ویژه روحانیان است.

سردار مرتضوی افزود: در راستای سلسه نشست‌های سران طوایف، معتمدان، ریش سفیدان این نشست در مسجد خضرا اهل سنت با حضور مولوی عبدالرحمان ملازهی امام جمعه چابهار برگزار شد که نقش مهمی در اخوت و برادری طوائف مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه های عملیاتی تابع قرارگاه قدس جنوب شرق کشور مشارکت و هم اندیشی را برای توسعه منطقه در سرلوحه کار خود قرار دادند، افزود: با دعوت از ریش سفیدان و بزرگان در مرحله اول با احصا مشکلات منطقه و در مراحل بعدی با بکارگیری توانمندی‌های وظرفیت های همان منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

مولوی عبدالرحمان ملازهی امام جمعه اهل سنت چابهار نزول قرآن در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را از بخشش‌های خداوندی یاد کرد و گفت: این همه داشته و راهکار برای زندگی، معنوی و درست از افتخارات مسلمین برای پیشرفت است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار