مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیک‌شهر مطرح کرد؛

آموزه‌های عقیدتی و اخلاقی مورد تأکید مقام معظم رهبری است/اولویت اول سپاه و بسیج، مباحث عقیدتی است

حجت الاسلام اربابی گفت: ایمان و بندگی شهید مطهری خاص بود و باید برای الگو شدن در جامعه از آن بهره برد به‌طوری‌که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داده و بتوان بستر ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۵۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیک‌شهر 
در گفتگو با خبرنگار بسیج در نیکشهر با تبریک آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،  و گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج هم‌زمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) این فرصت مغتنمی بشمار می‌رود تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیز بهره بگیریم.

وی افزود: آنچه در جامعه مهم است اینکه آموزش‌های عقیدتی و اخلاقی مورد تأکید رهبری است و در تمام ایام سال اولویت اول سپاه و بسیج، مباحث عقیدتی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیک‌شهر در ادامه بیان کرد: آنچه در جامعه مهم است اینکه آموزش‌های عقیدتی و اخلاقی مورد تأکید رهبری است و در تمام ایام سال اولویت اول سپاه و بسیج، مباحث عقیدتی است.

وی خاطرنشان کرد: ایمان و بندگی شهید مطهری خاص بود و باید برای الگو شدن در جامعه از آن بهره برد به‌طوری‌که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داده و بتوان بستر ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اربابی اظهار کرد: معرفت افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران را در سپاه تقویت کند و این امر خطیر، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملیِ حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برنامه‌ریزی و در قالب اجرای اثربخش برنامه صادقیم محقق شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیک‌شهر اذعان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار کارکنان پایور و بسیج سپاه ناحیه با امام‌جمعه شهرستان، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان جهت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، تجلیل از کارکنان فعال در حوزه عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های عقیدتی و بصیرتی در سطح حوزه، پایگاه‌های مقاومت و مدارس شهرستان، از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار