گفتگوی سیاسی

رفراندوم بخشی از پروژه نفوذ علیه ملت ایران است

محمدحسین دهقانی تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینكه از شهریور سال گذشته تا به امروز یك پروژه عظیمی در قالب نبردهای مختلف علیه ایران اسلامی آغاز شده است گفت: تقابل دشمن اعم از نبردهای حسی، ادراكی، نظامی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی از جمله رفراندوم بوده است.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۸۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

به گزارش معاونت سیاسی بسيج دانشجویی استان تهران؛ برنامه «گفتگوی سیاسی» رادیو گفت‌وگو با موضوع رفراندوم اسم جدید دشمن و جریان نفوذ در جنگ تركیبی و با حضور  محمدحسین دهقانی تحلیلگر مسائل سیاسی به روی آنتن رفت.

محمدحسین دهقانی از ارتباط معنایی و مفهومی رفراندوم، نفوذ و جنگ شناختی گفت و بیان كرد: همه این موارد یك مخرج مشترك دارند که همانا تسخیر ذهن و قلب مخاطب مقصود است. در  پروژه نفوذ هدف اصلی تغییر در دستگاه محاسباتی مسولین است. و در جنگ شناختی هم اساساً موضوع اصلی طراحی قالب ذهنی برای مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در هر سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار كرد: علاوه بر انتخابات هر سال راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و مناسبت‌های مختلفی داشته‌ایم كه مردم حضور میدانی داشته‌اند و نشان داده‌اند باارزش‌ها و آرمان‌های خودشان پایبند هستند. اینكه شب قدر مردم به مساجد و امامزاده‌ها می‌آیند؛ یعنی به دین‌باور دارند و این به معنای همه‌پرسی دین باوری محسوب می‌شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تصریح بر اینكه از شهریورماه سال گذشته تا به امروز با پروژه عظیمی در قالب نبرد ترکیبی  علیه ساختارهای اصلی جمهوری ایران اسلامی آغاز شده است، بیان كرد: تقابل دشمن اعم از نبردهای حسی، ادراكی، نظامی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی بوده است كه در حوزه سیاسی به اینک به ایستگاه  رفراندوم رسیده ایم.

وی با بیان این مسئله كه از سال ۱۳۹۷ تا به امروز بیش از صد مورد كلان پروژه برای ایران اسلامی تعریف شده است عنوان كرد: تا سال ۱۳۹۸ كه درگیری های بنزینی را داشته‌ایم فقط چهار یا پنج مورد آن انجام شده بود و در یك سال گذشته ۲۸ مورد آن صورت‌گرفته است. این كلان پروژه‌های ضد امنیتی علیه ایران نشان می‌دهد كشورمان هجمه‌هایی را تحمل می‌كند كه تقریباً در هیچ نقطه‌ای از دنیا انجام نمی‌شود.

دهقانی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو به دیدارهای مردمی رهبر معظم انقلاب در هر سال كه جمع آنها در یك سال به ۴۰ عدد می‌رسد اشاره كرد و گفت: این نشانه‌ای از اهمیت‌دادن به مردم است و آیا هیچ‌كدام از پادشاهان و ملكه‌های دنیا دیدار مردمی در سال دارند؟

این کارشناس مسائل سیاسی رابطه رهبریت و جمهوریت  این گونه عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام كرده‌اند راه علاج كشور از مسیر مردم می‌گذرد و اگر قرار است حركتی در كشور به سمت آرمان‌ها انجام شود باید توسط مردم انجام شود. ایشان تأكید داشته‌اند زیر پا گذاشتن جمهوریت مایه عدم توفیق و بی‌آبرویی و بروز بحران در حكمرانی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و حضرت امام (ره) تصریح كرد: پركاربردترین واژه‌ای كه هر دو رهبر انقلاب به كار برده‌اند ملت است درحالی‌كه تمام رهبران دولت‌ها و دوران مختلف از واژه‌های مردم و ملت به این حد استفاده نكرده‌اند

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار