خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تاکید کرد؛

بهره‌گیری از طرحی ماندگار در اجرای عملیات کف‌سازی گلزار شهدای قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: باید در اجرای عملیات کف‌سازی گلزار شهدای شهر قزوین از طرحی ماندگار، بادوام، زیبا و باکیفیت استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۴۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه رفع مشکلات گلزار شهدای شهر قزوین با حضور مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین یکی از مهمترین دغدغه‌های بنیاد است که باید در شان و مقام این شهدای عزیز باشد.

وی افزود: همچنین این مکان مقدس باید به مرکز فرهنگی استان قزوین تبدیل شود تا آحاد جامعه به‌ویژه جوانان بیشتر با سیره و منش شهدا آشنا شوند.

این مسئول گفت: در اجرای عملیات کف‌سازی محوطه گلزار شهدای شهر قزوین جلسه‌های متعددی با مشاوران مختلف برگزار شده تا این پروژه با کمترین هزینه و باکیفیت انجام شود.

اسمعیلی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین می‌تواند با تخصیص اعتبارات مناسب کمک بسزایی در ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین کند تا این مکان مقدس در سطح کشور نمونه باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ساخت حسینیه در گلزار شهدای شهر قزوین ضروری است تا برنامه‌های فرهنگی استان قزوین در فضای مناسبی برگزار شود.

وی افزود: باید با اجرای ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین این مکان مقدس را به‌ عنوان مرکز فرهنگی در سطح شهر و استان معرفی کرد.

در ادامه جلسه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: باید در اجرای عملیات کف‌سازی گلزار شهدای شهر قزوین از طرحی ماندگار، بادوام، زیبا و باکیفیت استفاده شود.

وی افزود: مصالحی که در کف‌سازی استفاده می‌شود باید باکیفیت باشد و نوع طراحی، معماری و زیباشناختی‌ آن از بهترین طرح‌ها باشد.

گفتنی است در این جلسه، مسئولان پیرامون اجرای ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین از جمله کف‌سازی، معماری محوطه، طراحی و زیباسازی دیوار گلزار شهدا و رفع مشکلات موجود در این مکان مقدس با یکدیگر بحث و تبادل نظر کرده و تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ کردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار