فرماندار سیریک:

حفظ کرامت کارگران و رعایت حقوق و رسیدگی به معیشت آنان مهم‌ترین رکن است.

فرماندار سیریک گفت: حفظ کرامت کارگران و رعایت حقوق و رسیدگی به معیشت آنان مهم‌ترین رکن است.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۳۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد رضا پاکروان در نشست صمیمی با کارگران ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر افزود، گرامیداشت این هفته به منظور تکریم و نشان دادن اهمیت جامعه به این قشر پرتلاش و زحمتکش است و همه ی ما قدر دان شما بزرگواران هستیم.
وی حفظ کرامت کارگران در کنار رعایت حقوق و رسیدگی به معیشت و مشکلات کارگران مهم‌ترین رکن دانست و بیان کرد: این مهم باید همیشه مورد توجه همه ی مدیران، پیمانکاران و روسای کارگاه ها و کارخانجات و افرادی که متولی و مسئول کارگرانند باشد و از اساسی ترین اقدام در این زمینه بیمه کردن و پوشش بیمه ای این عزیزان است.
فرماندار شهرستان بندرسیریک در پایان از همه کارگران که در عرصه های مختلف و در اوقات مختلف شب و روز جهادگرانه مسوول کسب و کار و درآمد روزی حلال برای خانواده خود و در تلاش برای پیشبرد امور در هر زمینه ای هستند، قدردانی کرد.
این نشست به همت بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سیریک و با حضور محمدرضا پاکروان فرماندار و حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان ، سرگرد پاسدار مجید حبشی جانشین ناحیه و سروان پاسدار مصطفی محمودی موول بسیج کارگری و کارخانجات ناحیه و تعدادی از کارگران برگزار شد.
همچنین در پایان این نشست از محمد ملاحی به عنوان واحد برتر تولیدی و بسته بندی که زمینه کارآفرینی و اشتغال برای تعداد زیادی از کارگران را فراهم آورده، تجلیل شد.

ارسال نظرات