فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام:

پایگاه‌ بسیج خواهران بدنبال نهادینه سازی «الگوی سوم زن» باشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام با اشاره به تاثیرات بی‌نظیر انقلاب اسلامی در بازیابی شخصیت زنان، گفت: پایگاه‌های بسیج خواهران بدنبال نهادینه سازی «الگوی سوم زن» باشند.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۵۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

پایگاه‌ بسیج خواهران بدنبال نهادینه سازی «الگوی سوم زن» باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اولین نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت امام حسن مجتبی علیه‌السلام با حضور فرمانده ناحیه برگزار و طی آن برنامه‌ها و اقدامات سال‌جاری ناحیه مورد بررسی قرار گرفت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام در بخشی از این نشست، ابراز کرد: به فرمانده مقام معظم رهبری؛ زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و درعین حال، در متن و مرکز بود. می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه‌ی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

 

سرهنگ داود محبی ادامه داد: فرماندهان باید شور و حضور بسیجیان در جامعه را با توجه به الگوی سوم زن را افزایش دهند.

 

 محبی با تاکید بر حمایت و همراهی ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی علیه‌السلام از فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج، ابراز داشت: لازم است از کنار همراهی و تعامل سازنده با ارکان مختلف بسیج، ارتباط و مشارکت گیری مطلوبی نیز با مدارس، مساجد و ظرفیت‌های بالقوه محلات در اجرای بهتر برنامه‌ها صورت بگیرد.

پایگاه‌ بسیج خواهران بدنبال نهادینه سازی «الگوی سوم زن» باشند

 

انتهای پیام/تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار