خبرهای داغ:
مدیر رسانه مرکزى مجلس اعلى اسلامی عراق در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

حشدالشعبی، الگویی از فرهنگ بسیج از جمله نهاد‌های رسمی عراق/ ثبات سیاسی، امنیتی و اقتصادی بر کشور عراق حاکم است

عمارالشیخ با اشاره به اینکه حشدالشعبی از جمله نهاد‌های امنیتی عراق است، بر حاکمیت ثبات سیاسی، امنیتی و اقتصادی بر عراق تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۴۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

حشدالشعبی، الگویی از فرهنگ بسیج از جمله نهاد‌های رسمی عراق/ ثبات سیاسی، امنیتی و اقتصادی بر کشور عراق حاکم است

عمار الشیخ مدیر رسانه مرکزى مجلس اعلى اسلامی عراق در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص شرایط حاکم بر عراق، اظهار کرد: خوشبختانه امروز می‌توان گفت که ثبات سیاسی، امنیتی و اقتصادی بر کشور عراق حاکم شده است.

 

مدیر رسانه مرکزى مجلس اعلى اسلامی عراق افزود:"السودانی" نخست وزیر فعلی برخاسته از بطن مردم است، روند سیاسی حاکم بر عراق در چارچوب هماهنگی که مورد تأیید چارچوب سیاسی بین المللی و منطقه‌ای است جریان دارد.

عمارالشیخ تأکید کرد: السودانی در ایجاد توازن داخلی و خارجی موفق بوده است، سیستم خدماتی در اولویت برنامه‌های نخست وزیر عراق بوده و در این راستا شرکت‌های خارجی را جذب کرده است و در بحث بهره برداری و غلبه بر موانع، جهت ایجاد فرصت‌های آسان و سریع تلاش دارد.

مدیر رسانه مرکزى مجلس اعلى اسلامی عراق با اشاره به اینکه حشدالشعبی از جمله نهاد‌های امنیتی عراق است، تصریح کرد: حشدالشعبی بیشترین نیرو‌ها و توانمندی‌ها را در عراق دارد، ولی همچنان با بقایای ارتش مواجه است.

حشدالشعبی الگویی از فرهنگ بسیج با فتوای آیت الله االعظمی سید علی سیستانی تشکیل شد

عمارالشیخ با بیان اینکه حشدالشعبی الگویی از فرهنگ بسیج با فتوای آیت الله االعظمی سید علی سیستانی تشکیل شد و مورد حمایت این مرجع عالیقدر است، اضافه کرد: حشدالشعبی امروز مورد قبول احزاب سیاسی اهل سنت هم است.

مدیر رسانه مرکزى مجلس اعلى اسلامی عراق با اشاره به اینکه اعتماد مردم به حشدالشعبی تقویت شده است، گفت: جامعه عراق متشکل از شیعیان، اهل سنت و هموطنان مسیحی و بقیه اقشار است و ساخت، نظافت و حفاظت از مؤسسات مذهبی و ... از جمله اقداماتی است که اعتماد مردم به این نهاد را تقویت کرده است.

 

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار