به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته کارگر در زاهدان انجام شد:

ادای احترام اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر سیستان و بلوچستان به مقام شامخ شهدا

اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) زاهدان به مقام شامخ‌ شهدای این شهر ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۳۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ مدیران دستگاه های تابعه وزارت مردم در استان، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی، دبیر اجرایی خانه کارگر و مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان امروز سه شنبه همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی در زاهدان تجدید میثاق کردند.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: نظام جمهوری اسلامی برغم بدخواهی ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های ددمنشانه استکبار جهانی، به برکت اعتبار و خون شهدای گرانقدر روز به روز پر عزت‌تر و پایدار‌تر و در اوج شکوه و اقتدار با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، در گام دوم انقلاب به سوی هدف‌های آینده با تکیه بر استقلال و خودکفایی در حرکت است.

حامد آرامش افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن این میراث گرانبها به نسل‌های آینده و جوانان کشور رسالت امروز همه ماست که باید در حفاظت و انتقال پیام خون سرخ شهیدان به اندیشه‌های جوان و پویای کشور و استان کوشا باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار