مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

برخی مدیران دستگاه‌ها مدیریت جهادی برای تحقق شعار سال ندارند

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت:برخی مدیران دستگاه‌ها در مواردی برای تحقق شعار سال از توان لازم برخوردار نبوده و به اصطلاح از جنس مدیر جهادی و عملیاتی برای تحقق شعار نیستند.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۹۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

برخی مدیران دستگاها در مواردی برای تحقق شعار سال از توان لازم برخوردار نبوده و به اصطلاح از جنس مدیر جهادی و عملیاتی برای تحقق شعار نیستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست مدیران دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با حضور بابایی کارنامی رئیس مجمع نمایندگان استان ، دکتر زارعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود و با سخنرانی سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و نیز  با حضور دکتر اسماعیلی سراجی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا برگزار شد.

سید جواد حسینیان در این نشست به بیان برنامه های هفته کار و کارگر و همچنین روز قشر بسیج کارگری استان و تجلیل از برترین های طرح نشان اقتصاد مقاومتی پرداخت و از نمایندگان مجلس انقلابی خواستار ورود جدی تر به تحقق شعار سال شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت:برخی مدیران دستگاها در مواردی برای تحقق شعار سال از توان لازم برخوردار نبوده و به اصطلاح از جنس مدیر جهادی و عملیاتی برای تحقق شعار نیستند.

حسینیان با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب برای انجام برخی کارها در کشور قانون و برنامه داریم اما در اجرا مشکل داریم ادامه داد: ان شاءالله در سال جدید شاهد تحقق اهداف مورد نظر معظم له در راستای رشد تولید و مهار تورم خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها