شکست آمريکا در صحراي طبس از معجزات الهی بود

زنجان-فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج)استان زنجان گفت:  شکست آمریکا در حادثه صحرای طبس از معجزات الهی بود.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۸۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

شکست آمريکا در صحراي طبس از معجزات الهی بود

سردار محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار کرد: حادثه صحرای طبس يادآور شکست همه دشمنان اسلام در طول تاریخ بوده و اصلی ترین دليل اين شکست اين بود که قدرت خداوند بر همه قدرت‌هاي ظاهری غالب است.

فرمانده تیپ در سالروز حادثه شکست آمريکا در صحراي طبس با بيان اين‌که اين حادثه برای تمامی دشمنان اسلام یک حيرت  شد اظهار كرد: شکست معجزه آساي نيروهاي آمريكايي در طبس نشان از اتصال روح انقلاب به غيب و اعتماد ملت ايران به پشتيباني خداوند از نظام جمهوري اسلامي دارد.

سردار عباسی با اشاره به اين‌که آمريکا با برنامه‌ريزي و حضور مستقيم براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران وارد عمل شده بود تصريح کرد: خداوند با مامور کردن شن‌ها، تجهيزات آمريکايي را منهدم و توطئه آنان را عقيم گذاشت.

وي افزود: در حادثه طبس شوکت و هیبت آمريکا شکسته شد در حالي که تا قبل از اين حادثه هيچ اتفاقي در دنيا هیبت و شوکت آمريكا را زير سوال نبرده بود؛ اما در حادثه طبس جهان شاهد ذلت آمریکا در برابر امدادهاي غيبي بود.

این مقام مسئول تاکيد کرد: چنين حوادثي نشان دهنده آن است که خداوند تا زماني‌که ملت ايران پشت ولی فقیه باشند و پایبند به اعتقادات بوده و در مسير رضاي الهي گام برداشته و هدفشان توسعه ارزش‌هاي الهي و خدمت به بشريت باشد از ملت و انقلاب حمايت خواهد کرد.  

ارسال نظرات