سرپرست فرمانداری آشتیان:

سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ ها حضوری مؤثر و مقتدر دارد

سرپرست فرمانداری آشتیان گفت: سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها، بالنده‌ و مقتدر برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفیع حضرت امام خمینی(ره) و همچنین تقویت بنیان نظام اسلامی قدم برداشته است.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۳۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

علی وروانی فراهانی، سرپرست فرمانداری شهرستان آشتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آشتیان، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و یکی از بخش های مهم کارنامه این نهاد، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است.

وی با اشاره منویات امام خامنه ای"مدظله العالی" افزود: سپاه پاسداران بدون تردید در افقی متعالی، دارای آرمان ‏های ارزشی، انسانی و انقلابی است و در همین راستا، همواره با اخلاص خود در تاریخ انقلاب، نقش ایفا کرده است چراکه ذات وجودی آن برگرفته از ایمان، صداقت و اندیشه های والای مکتب امام حسین(ع) است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آشتیان تصریح کرد: سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها، بالنده‌ و مقتدر برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفیع حضرت امام خمینی(ره) و همچنین تقویت بنیان نظام اسلامی قدم برداشته است.

وروانی فراهانی خاطرنشان کرد: طی چهل دهه گذشته، همانا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه ای درخشان در میادین مختلف بوده و با حضور با صلابت خود، نقش محوری در دفاع از ارزش ها و حقیقت بخشی به عزت و اقتدار حسینی داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار