اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

زنجان-مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته و کار و کارگر و روز بسیج کارگری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۱۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

سرهنگ یحیی احمدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری با اشاره به نقش محوری کارگران در اقتصاد و تولید کشور، گفت: کارگران از بدو انقلاب تا پس از به ثمر رسیدن آن همراه و در کنار دیگر اقشار مردم فعالیت های چشمگیری داشتند و با تقدیم هزاران شهید یکی از یاوران همیشگی انقلاب اسلامی ایران بودند و در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز اهمیت حضور خود را نشان دادند.  

وی با تاکید بر اینکه پیگیری و حل مشکلات قشر کارگر رسالت اصلی بسیج کارگران و کارخانجات است، گفت: بسیج کارگری باید به عنوان محور ارتباط و تعامل قشر کارگر و کارفرما نقش آفرینی کند و با احصاء مشکلات حوزه کار و کارخانجات، راه‌حل های اجرایی را تدوین و به مسئولان ارائه دهد.

مسئول بسیج کارگری استان زنجان در ادامه از اجرای ۲۵ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته کار و کارگر و قشر بسیج کارگران و کارخانجات در سال جاری به همت شرکای اجتماعی جامعه کار و تولید در این استان خبر داد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های این هفته افزود:پویش کارگر ایرانیم همزمان با سراسر کشور برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از موضوعات کارگری و کارفرمایی با هدف استحکام ستون ها و پایه های اصلی کشور و در راس افزایش تولید برگزار می شود.

احمدی در پایان تصریح کرد:فضاسازی محیطی ۵۰ پایگاه،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و نیز برگزاری یادواره شهدای کارگری استان زنجان از مهمترین برنامه های هفته کار و کارگر می باشد.  

ارسال نظرات