خبرهای داغ:

رونمایی از کتاب «از چیدن تا هور»

از کتاب ارزشمند آزاده ی ایثارگر خوزستانی خاطرات حاج باقر سروستانی از روستای چیدن شهرستان باغملک با عنوان از «چیدن تا هور»رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۴۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در باغملک؛

با حضور امام جمعه شهرستان باغملک و مدیر مسئول انتشارات سیب صادق از کتاب “از چیدن تا هور” خاطرات حاج باقر سروستانی نوشته علی اکبر میرزا آقایی رونمایی شد.

در این برنامه که با حضور پرشور مردم در مسجد روستای چیدن برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا بهمنی امام جمعه‌ ی شهرستان باغملک تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس را «گنجی بی‌پایان» می‌دانند که می‌تواند تاریخ ما را تغذیه کند و نرم افزار استخراج این گنج همین روایت های دست اول و بدون تحریف از رزمندگانی چون حاج باقر سروستانی است.

وی افزود: امروز اگر جوان ما با تبلیغات گسترده ی دشمن نسب به آینده ناامید می شود بخاطر عدم اطلاع و دانستن واقعیت هاست و این آثار می تواند جوان ما را روشن کند.

علی اکبر میرزاآقایی مدیر مسئول انتشارات سیب صادق در مورد این کتاب بیان کرد: برای تالیف این کتاب قریب به پنج سال وقت صرف شد و اخلاص حاج باقر باعث شد تا این کتاب یکی از خاص ترین کارهای بنده باشد.

وی افزود : من در این کتاب بارها از چیدن گفته ام و همراه حاج باقر در جای جای این شهرستان و استان از چیدن و ابوالعباس تا کوهستان مُنگشت قدم زده ام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار