تقدیر از دانش آموزان پذیرفته شده شهرستان فنوج درکنکور ۱۴۰۱

مراسم تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده در کنکور سراسری ۱۴۰۱ در شهرستان فنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۸۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج ازفنوج، طی مراسمی با حضور رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان فنوج،معاون سیاسی امنیتی فرماندار، شورای اداری ، ائمه جمعه، معتمدین ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج، مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی، نخبگان و فرهنگیان، این شهرستان از ۲۴ نفر از دانش آموزانی که در دانشگاه فرهنگیان و ۲ نفر که در دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شده‌اند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد سپاهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در این مراسم بیان کرد:یکی از عوامل مهمی که در کنار تحصیل و علم آموزی باید مدنظر تمامی دانش آموزان قرار گیرد تزکیه است که میتواندموجب رشد علم و ترقی گردد علم اگر بدون تزکیه باشد آفت را به همراه دارد.

وی در ادامه افزود: امروزه نسل جوان ما باید با الگوگیری از شهدایی مانند شهید شهریاری، شهید احمدی روشن و تمامی شهدای هسته ای کشور عزیزمان ایران بتوانند تزکیه و معنویت را در کنار تحصیل تقویت کنند.

حجت الاسلام سپاهی در پایان خطاب به دانش آموزان نخبه شهرستان فنوج خاطرنشان کرد: در یادگیری هرچه بیشتر علم و دانش حریص باشید و برخداوند توکل کنید تا بتوانید در سطوح خیلی بالاتر و درمجامع بین المللی بدرخشید‌.

ارسال نظرات