مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

تحقق شعار سال نیازمند عزم و اراده جدی و پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاست

کیخا گفت: با حمایت از بانوان کار آفرین و گسترش کمی و کیفی مراکز کار آفرینی و همچنین مهارت افزایی و توانمند سازی بانوان در عرصه های کار آفرینی و اشتغال زایی می توان در راه تحقق شعار سال قدم برداشت .
کد خبر: ۹۵۰۷۰۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

آذر کیخا، مسئول سازمان‌ بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبر نگار بسیج در زاهدان گفت: تمرکز مقام معظم رهبری بر شناخت مشکلات کشور در تعیین شعار سال، نقش بسزایی دارد و فلسفه تعیین عنوان برای هر سال، توجه دادن مردم به یک ارزش خاص و در نقطه مقابل آن، به یک مشکل است، و از آنجایی که ایران اسلامی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است فرمان مقام معظم رهبری فقط با پشتوانه مردمی قابل اجراست .

وی افزود: همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم تحقق شعار سال نیازمند عزم و اراده جدی و پای کار آوردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است و تلاش، همت جهادی در همه ابعاد باید مورد توجه باشد. و در این راستا سازمان بسیج جامعه زنان برای تحقق شعار سال در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور در میدان جهاد و خدمت حضور خواهد داشت .

کیخا بیان کرد: سازمان بسیج جامعه زنان در سال ۱۴۰۲ در نظر دارد در راستای پیشبرد شعار سال و رونق تولید ، حمایت خاص از بانوان کار آفرین استان با گسترش کمی و کیفی مراکز کار آفرینی و همچنین مهارت افزایی و توانمند سازی بانوان در عرصه های کار آفرینی و اشتغال و بهینه سازی مصرف را در دستور کار خود قرار دهد .

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان ادامه داد: همچنین این سازمان برنامه های مختلفی در این زمینه برنامه ریزی کرده که ان شاالله در سال ۱۴۰۲ در سطح حوزه های خواهر و پایگاه‌های سراسر استان اجرا خواهد شد.


این مسئول توسعه و ترویج مشاغل خورد خانگی میان بانوان، توانمند سازی زنان سرپرست و بد سرپرست خانوار، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی بانوان، تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های کمیته امداد و بهزیستی جهت ارائه تسهیلات به بانوان بسیجی، برگزاری دوره های مشاوره کسب و کار به منظور ارائه مشاوره به بانوان کار آفرین، برگزاری کارگاههای آموزش اصلاح آگاهی مصرف، کمک های مومنانه و خدنات رسانی به مردم با اهدای بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر، پوشاک و پخت و توزیع غذای گرم در بین خانواده‌های کم برخوردار را از مهم ترین برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان استان در راستای تحقق شعار سال برشمرد.

وی افزود: همه امکانات و ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال در داخل وجود دارد و این یک واقعیت است و با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم شعار سال تحقق خواهد یافت.

کیخا در پایان اظهار داشت: امید است که بتوانیم ان شاالله گامی هر چند کوچک در راستای تحقق شعار سال در ذیل توجهات امام زمان( عج) برداریم.

ارسال نظرات