خبرهای داغ:

نماز عید فطر درگلزار شهدای جنت مکان گتوند اقامه شد

به همکاری حوزه مقاومت بسیج مقداد نماز عید سعید فطر در گلزار شهدای شهر جنت مکان شهرستان گتوند اقامه شد
کد خبر: ۹۵۰۷۰۵۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

نماز عید فطر درگلزار شهدای جنت مکان اقامه شد

حجت الاسلام محمود عسکری در گفتگو با خبرنگار بسیج گتوند گفت: امروز ایران اسلامی با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارد تا با اجرای احکام الهی، دین مبین اسلام را به درستی اجرایی کند ولی در این مسیر، دشمنان اسلام و کسانی که این نظام الهی را سدی بزرگ در برابر زیاده خواهی‌های خود می‌بیننند، تلاش دارند تا با هر روش، دشمنی خود را علیه این مردم و نظام عیان کنند.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند با تأکید بر لزوم افزایش بصیرت مردم در مقابله با دشمنان گفت: امروز باید همه در مسیر حق بوده و معاویه‌ها و یزید های زمان را بشناسیم، اگر دشمن شناس خوبی نباشیم بنده و شیعه خوبی برای خداوند متعال نخواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: ولایت فقیه عمود و ستون دین است و اگر پشتیبان ولایت به عنوان ادامه دهنده ولایت حضرت علی (ع) باشیم، بدون شک به کشور آسیبی وارد نمی‌شود.

 

عسکری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: مردم سال‌هاست که برای اعتلای ارزش‌های اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم راه حق کرده‌اند تا به عزت امروز ایران اسلامی برسیم، دشمن امروز از هر زمان دیگر زبون و ذلیل شده و باید با مقاومت این ذلت آنان را تا نابودی کامل ادامه دهیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار