بهره مندی1200 زنجانی از خدمات هلال احمر در عید فطر

زنجان _ سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امدادی و سحاب هلال احمر به یک هزار و 236 زنجانی در نماز عید فطر خدمات ارائه دادند.
کد خبر: ۹۵۰۶۹۴۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

بهره مندی1200 زنجانی از خدمات هلال احمر در عید فطر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نماز عید فطر هشت تیم امدادی و ۱۳ تیم سحاب متشکل از ۱۲۷ نفر از اعضای جوانان، امدادگران و نجاتگران در مصلی‌های شهرستان‌های استان به نمازگزاران خدمات امدادی و سلامت ارائه دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: تیم‌های امدادی متشکل از هشت تیم ۳۴ نفره همراه با هفت دستگاه آمبولانس در مکان‌های اقامه نماز عید فطر مستقر و موفق به ارائه خدمات به ۶۷۶ نفر از هموطنان شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی و سحاب هلال احمر به یک هزار و ۲۳۶ زنجانی در نماز عید فطر خدمات ارائه دادند، گفت: علاوه بر تیم‌های امدادی، ۱۳ تیم از اعضای جوانان نیز به صورت ثابت و سیار به نمازگزاران در روز عید فطر خدمات ارائه خواهند داد.

هاشمی ادامه داد: ۱۳ تیم ثابت و سیار سحاب نیز متشکل از ۹۳ نفر از اعضای افتخاری جوانان موفق به ارائه بشردوستانه به ۵۶۰ نفر از هموطنان شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: این تیم‌ها اقدام به تست فشار خون نمازگزاران در حاشیه نماز عید فطر کردند.

وی ادامه داد: پیش از این، در راهپیمایی روز قدس ۳۹ تیم عملیاتی متشکل از ۱۱۸ نفر از نجاتگران، امدادگران داوطلب و بیش از ۳۰ نفر از نیرو‌ها به بیش از ۵۱۷ نفر از هموطنان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه داده بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار