خبرهای داغ:

سپاه پاسداران کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی نشان داده است

شاهرود_ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه همچون گذشته مدافع نظام و انقلاب و مردم و ولایت در برابر تهدیدات دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۶۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

سپاه پاسداران کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی نشان داده استبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ‌ترین سنگر‌های دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود. «امام خمینی (ره)»
دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران شجره طیبه سپاه بنیان نهاده شد تا با تحقق بخشیدن به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، تحت فرماندهی عالی، ولی فقیه، نگاهبان انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن باشد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیز جهانی است.
این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیرو‌های مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.
سپاه پاسداران انقلاب همزمان با اقدامات موثر خود در مباحث محرومیت زدایی طی بیش از ۴۰ سال گذشته با نوآوری و ابتکارات خود به خصوص در بخش توانمندی‌های نظامی و با ایجاد قدرت بازدارندگی بی‌نظیر خود به یکی از مولفه‌های قدرت در سطح ملی و حفظ توازن و آرامش در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است و از طرف دیگر مجموعه خدمات و اقدامات این نهاد مقدس در مقوله‌های خدماتی، اجتماعی و مردمی در نوع خود کم نظیر است.
دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، "استحکام و توسعه مؤلفه‌های اقتدار دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و تقویت مقاومت موثر و موفق ملی در برابر توطئه‌های جبهه دشمن و رویارویی خردمندانه با بیماری کرونا و بلایای طبیعی  از جمله سیل، زلزله، است که در هرکجای کشور تاکنون مشکلی پیش آمده سپاه پیشگام بوده است.
بدینوسیله ضمن تبریک حلول ماه معظم شوال و عید سعید فطر، فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان غیور و آحاد پاسداران رشید، و همکاران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک، یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال، دوام توفیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، و تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها