خبرهای داغ:

مستند کوتاه عیدانه ای متفاوت به سبک جهادگران برای کودکان اهوازی

به همت گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی،حوزه۴توحیدبسیج خواهران،سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز، فیلم مستند کوتاه در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر در اهواز تهیه و تولید گردید.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری،بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز،همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر در اهواز، فیلمی کوتاه اثری زیبا از جهادگران بسیجی،حوزه ۴توحید بسیج خواهران،ناحیه امام علی(ع)شرق اهواز،تولید گردید.

خانم معصومه افخمی فرمانده حوزه ۴توحید بسیج خواهران،با اعلام این خبر گفت:گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی این حوزه در این ایام،در حال برگزاری نمایشگاه ۱۰روزه خوداشتغالی بانوان بی سرپرست اهوازی که در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطراست می باشد.و این فیلم کوتاه  در راستای ادامه فعالیت‌های جهادی خواهران بسیجی این حوزه و در حمایت از خانواده ایرانی تهیه وتولید شده است.

خانم افخمی گفت:از آنجائیکه یکی از رسالت‌های بسیج حمایت مادی و‌معنوی و فرهنگی از خانواده ایرانی،اسلامی است.خواهران بسیجی این حوزه در تلاشند تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها،در همه عرصه های فرهنگی و جهادی،از قبیل اهدای جهیزیه و مرمت منزل مسکونی خانواده های نیازمند، حامی ویاری رسان محرومین جامعه باشند،و با آموزش های لازم و تشکیل بازارچه های فروش محصولات خانگی زمینه خودکفائی شغلی بانوان را فراهم سازند.

 

 خبرنگار:هانی خوش بیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار