خبرهای داغ:
سردار صالح‌نژاد:

سپاه پاسداران به عنوان یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است

همدان- فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران به عنوان یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به دنبال تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حکومت مقدس امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۶۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حجت‌الله صالح‌نژاد در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران برگزار شد، سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی و یکی از نهادهای با برکت انقلاب اسلامی دانست که به فرمان امام خمینی(ره) در همان ابتدای انقلاب تشکیل شد و اظهار کرد: سپاه پاسداران نهاد مقدسی است که جوانانی عزیز، مؤمن، با ایمان و متقی در آن وارد شدند و در این دریای عظیم و بابرکت، مخلصانه و مجاهدانه در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، خدمتی صادقانه به مردم ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به دنبال هدف عظیم و مقدس خود یعنی تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حکومت مقدس امام زمان(عج) است.

فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه بیان کرد: یک پاسدار در مفهوم عامش شامل همه کسانی می‌شود که در راستای حفظ دستاوردهای عظیم و مقدس انقلاب اسلامی در هر لباسی خدمتی صادقانه و مخلصانه انجام می‌دهند و در مفهوم خاص، پاسدارانی هستند که به پوشیدن لباس مقدس سبز علوی آراسته شدند.

وی با اشاره به اینکه از همه پاسداران انتظار می‌رود در راستای فرامین امامین انقلاب در حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشایی و مجاهدت کنند، تأکید کرد: حرف و مسیر ما نورانی، مقدس و الهی است و هر کجا که حقی باشد، باطلی نیز وجود دارد.

صالح‌نژاد اظهار کرد: مسیر ما مسیری بسیار سخت اما نتیجه‌بخش، پر امید و با نشاط است؛ نکند در این مسیر نورانی با توجه به نقشه های متعدد و شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، دچار تزلزل، سستی و ناامیدی شویم.

وی با بیان اینکه سپاه محدود به مکان، زمان و مأموریت خاصی نیست، گفت: سپاهی که بیش از ۴۴ سال از عمر با برکتش می‌گذرد، حقیقتا مایه سرافرازی نه تنها کشور ما بلکه همه جهان اسلام بوده است.

فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه بیان کرد: ما افتخار داریم در مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بیش از پیش انسجام، وحدت و یکپارچگی را حفظ کردیم و در زیر پرچم مقدس کشور مقدس و تحت فرمان ولی فقیه ایستاده ایم.

وی اضافه کرد: افتخار داریم خداوند توفیق داده است در این مسیر مقدس از جان، مال و آبروی مان هزینه کنیم و از ادامه دهندگان مسیر نورانی و مقدس خون پاک و به ناحق ریخته همه شهدا و از انتقام گیرندگان خون آنها باشیم.

صالح‌نژاد با اشاره به ضرورت تلاشی نتیجه بخش در هر جایگاهی با رنگ و بوی الهی و با اراده ای پولادین در این مسیر مقدس و سخت، افزود: پس از گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، این انقلاب ثابت کرده که مرد میدان‌های سخت است، شاید دشمن به تعداد زیاد شده باشد اما مطمئن باشید قدرتش روز به روز کمتر و کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در سال گذشته، گفت: در ناآرامی های سال گذشته، تمام دشمن هر آنچه داشت و می توانست علیه انقلاب اسلامی به میدان آورد اما تیرش به سنگ خورد.

فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه مردم ایران را بهترین مردم روی زمین خواند که در طول تاریخ هیچ مردمی تاکنون بهتر از مردم ما نبودند و افزود: دشمنان در هر زمینه ای علیه ما جنگ های بسیاری به راه انداختند اما با عنایت و به فضل خداوند و پشتیبانی صاحب اصلی این انقلاب، حمایت امامین انقلاب و شما مردم نتوانستند کاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن درصدد بر هم زدن این انسجام و وحدت بوده و دلسوز ما نیست، تصریح کرد: ما وظیفه داریم در این مسئولیت‌های چند روزه‌ای که به ما واگذار شده، با جهاد تبیین که جهادی ضروری است بتوانیم شگفتی‌ها، برجستگی‌ها، واقعیت‌ها، موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی را به نسل جدید گوشزد کنیم و در این مسیر مقدس بیش از گذشته با صبر، شکیبایی، آگاهی و بصیرت باشیم و بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار