مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

جوانان در آسیب شناسی ، نیازشناسی همت داشته باشند

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بسیج دانشجویی مثل سایر نواحی و فراتر از آنها در موضوعات مختلف چون آسیب شناسی ، نیازشناسی همت داشته باشند تا به توانمند سازی در موضوعات مختلف دانشجویان کمک کند.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۶۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین احسان الله محمدی؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشست بسیج دانشجویی‌با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، نقش نیروی جوان متعهّد را یادآورد شد و گفت : جوان برای حرکت عمومی و پرورش اندیشه ها بااعتقاد انگیزه در کنار دانش می تواند در رفع مشکلات کشور نقش آفرینی کند.

وی بر تولید محتوا تاکید کرد و گفت :بسیج دانشجویی مثل سایر نواحی و فراتر از آنها در موضوعات مختلف چون آسیب شناسی ، نیازشناسی همت داشته باشند تا به توانمند سازی در موضوعات مختلف دانشجویان کمک کند.

محمدی صحبت درباره امیرالمومنین را قطره ای از دریای ویژگی های امام بیان کرد گفت: یکی از مظلومیت های امیرالمومنین علی ع صحبت درباره او می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به دوران بیعت مردم با امام اشاره داشت و تصریح کرد: از شگفت اورترین روزگار امیرالمومنین علی علیه این است که خانمی بعداز وفات پیامبر بارها درب خانه مردم را زد و گفت:« که ای مردم قیام کنید تا با امیر المومنین علی علیه دست بیعت دهیم» اما کسی یاری نکرد، اما بعداز امامت یک خانم اعلام می کند که ای مردم بیاید برعلیه امام علی ع قیام کنید و این ماجرا تا جنگ جمل پیش رفت .

وی از دو گرفتاری انسان چون «خواستن» و «داشتن »گفت و اظهار کرد:تاریخ ساز شدن امیر المومنین علی بن ابی طالب عدم گرفتاری در داشتن و خواستن ایشان می باشدو

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار