معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین

مساجد محور آرایش جنگ فرهنگی/امروز خاکریزهای امامان جماعت کوچه‌ها و خیابان‌های محله خودشان است

سردار حیدر بابا احمدی گفت:دشمن تلاش می‌کند تا جامعه به خصوص نسل جوان را نسبت به نظام مایوس و ناامید کند و راه مقابله با آن جهاد تبیین و جهاد خدمت در محله برای آحاد جامعه با محوریت مساجد است.
کد خبر: ۹۵۰۶۳۲۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛سردار حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در همایش محله اسلامی شهرستان زرندیه گفت:دشمن تمرکز شدیدی در حوزه‌های تولید علم کرده و می‌خواهد از طریق نفوذ فرهنگی، کانون تشعشع نور الهی یعنی ایران اسلامی را از درون شکست بدهد.

 معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین امامان جماعت را فرماندهان میدان جنگ نرم دانست و افزود: امروز خاکریزهای امامان جماعت کوچه‌ها و خیابان‌های محله خودشان است.

سردار بابااحمدی مساجد را منابع قدرت نرم خواند و تصریح کرد: امروز باید با مرکزیت مساجد و راهبری امامان جماعت در برابر دشمن آرایش جنگی بگیریم و قدرت مقابله مان را با شبهات فرهنگی دشمنان بالا ببریم.

سردار حیدر بابااحمدی سلاح این عرصه را بصیرت و خدمت به آحاد مردم دانست و یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند تا جامعه به خصوص نسل جوان را نسبت به نظام مایوس و ناامید کند و راه مقابله با آن جهاد تبیین و جهاد خدمت در محله برای آحاد جامعه با محوریت مساجد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار