فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

عقب نشینی صهیونیست ها نتیجه مجاهدت شهید حجازی و همرزمانش است

سردار شفائی گفت: اگر امروز صهیونیست ها از مواضع خود عقب نشینی کردند و دیگر اهداف عملیاتی خود را نمی توانند انجام دهد و به گونه ای در گل فرو رفته اند، نتیجه مجاهدت های ارزشمند شهید حجازی و همرزمان ایشان بوده است.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۹۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم سالگرد شهادت شهید سید محمد حجازی که در زاهدان برگزار شده بود ضمن بیان خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: ما امروز مفتخر به حضور در مراسم شهدا هستیم و به تعبیر امام عزیز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: همه ما از مردم تا مسئولین نیازمند این هستیم تا هر از گاهی در مراسم یادواره شهدا شرکت کنیم؛ ما باید نسبت به شناخت و معرفت شهدا تلاش نماییم و به خود متذکر شویم که امنیت، آرامش و اقتداری که داریم نتیجه ایثار و گذشت کدام عزیزان است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: یادآوری ارزش های شهدا قطعا ضرورت دارد؛ عاملی که می تواند در مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی و راهی که در پیش داریم ما را به هدف برساند سیره و مرام شهدای عزیزمان است.

شفائی تصریح کرد: شهید حجازی در دوران پیش از انقلاب در صف مقدم مبارزه با رژیم طاغوت بود، امام را شناخت و راه ایشان را درک کرد و در مسیر ایشان قدم برداشت.

این مسئول افزود: ایشان در روز های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به صف مجاهدان انقلاب پیوست و بدون واهمه در راه خدا تلاش نمود؛ این شهید پس از دفاع مقدس در هر سنگر که وارد شد منشا خیرات و برکات بسیار زیادی شد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: اگر امروز ما تشکل ارزشمندی به اسم بسیج سازندگی داریم که منشا خیرات و برکات بسیار شده نتیجه زحمات ایشان بوده است؛ شهید حجازی مردمی بود و ارتباط ایشان با مردم زبان زد همگان بوده است.

وی افزود: شهید حجازی در تمام بازه های زمانی خدمت خویش چه در دوران خدمت به عنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج و چه در دوران خدمت در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی با تکلیف پذیری و اخلاص خدمت نمود.

سردار شفائی تصریح کرد: اگر امروز صهیونیست ها از مواضع خود عقب نشینی کردند و دیگر اهداف عملیاتی خود را نمی توانند انجام دهد و به گونه ای در گل فرو رفته اند، نتیجه مجاهدت های ارزشمند شهید حجازی و همرزمان ایشان بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز راه مقاومت و انقلاب نیازمند حضور حجازی ها، سلیمانی ها و میرحسینی هاست که نسل امروز می تواند این مسیر را ادامه دهد که یکی از راه های انتشار ارزش های والای انقلاب و شهادت همین محفل هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار