خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در حمایت از اقدام فراجا در حوزه حجاب و عفاف

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در حمایت از اقدام فراجا در حوزه حجاب و عفاف بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۱۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، متن بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در  حمایت  از اقدام فراجا در حوزه حجاب و عفاف به شرح ذیل است؛

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند: «امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر می‌کنند؛ یعنی دنیا سخن جدیدی دارد می‌شنود. زن می‌تواند در میدان‌های اجتماعی حضور فعّال داشته باشد، تأثیرگذاری اجتماعی عمیق داشته باشد. امروز زنان کشور ما در بخش‌های مختلف چنین تأثیرگذاری‌ای دارند .
امروز نیز دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی در تیررس بدخواهان شیاد قرار دارد لذا مسئولین و متولیان فرهنگ جمهوری اسلامی باید هوشیار باشند تا سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج نرود و این امر میسر نمیشود مگر اینکه یک عزم همگانی صورت گیرد. امروز که کشف حجاب به صورت سازمان‌یافته و با پشتیبانی شبکه‌ای صهیونیستی و استکبار جهانی در قالب جنگ ترکیبی در حال انجام است، باید اقدامات امنیتی در جهت شناسایی و برخورد با لیدرهای آنها انجام شود و برخورد قضائی نیز صورت بگیرد. مسئولان فرهنگی و مدیران سازمان‌های متولی، رسانه‌ها، دستگاه‌های تربیتی و ارشادی موظفند ضمن حمایت از حجاب، این ارزش الهی، این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید و تحسین کنند و جهت شناساندن محتوای حجاب و عفاف برنامه‌ریزی نموده و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی جسمی، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند.
حضور مومنانه و مجاهدانه نیـروهای مخلص انتـظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارامد زنان در عرصه های مختلف اجتماعی میشوند، قابل تقدیر ، سپاس و حمایت است.
بسیجیان و کارکنان دستگاه های اجرائی استان سمنان ضمن اعلام حمایت از اقدام قاطعانه فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور ، اعلام میدارد با نهایت احترام به خواهران دینی و هم وطنان ، عبور از خط قرمز های اسلامی غیر قابل چشم پوشی بوده و ما از ارائه خدمات به افراد بی حجاب و خاطی قانون اجتناب می نمائیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها